Fouilleren in uitgaansgebied en meer

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Mon Feb 15 22:21:00 CET 1999

Zo langzaam aan geloof ik dat U in deze D66 groep een min of meer  afwijkend
standpunt inneemt wat betreft fouilleren, "prefentief" (sic) of niet.
Zonder op de man te willen spelen vraag ik me af of u misschien vanuit uw
werkkring een voor deze groep zo'n (algemeen) afwijkende mening heeft gekregen?

Ik loop dikwijls op de Wallen, en ben zo oud dat de hoertjes me niet eens
proberen naar binnen te praten, toch voel ik me daar veilig. Mijn onveilige
gevoel zou pas beginnen met preventief fouilleren door de politie!!

D. Sundman