kosten congres

A.G.H. Stehouwer fam.stehouwer at WXS.NL
Thu Feb 11 17:51:08 CET 1999

Joris van den Wittenboer wrote:

> Raimond, ik begrijp heel goed dat wij een arme partij zijn en dat het
> dus een beetje schipperen is tussen wat we eigenlijk zouden willen en
> wat we kunnen. Toch denk ik niet dat het inbrengen van de stemmen van
> meer leden dan nu het geval is zoveel hoeft te kosten. En ik denk dat
> de vernieuwing/verbetering van de democratie binnen d66 dat ook wel
> waard is. Een volmacht mee, of van tevoren je stem bekend maken kost
> niet zo veel. Dit moet toch op een makkelijke manier te regelen zijn.

Ik stem wel eens anders dan ik thuis oorspronkelijk van plan was nadat
ik de discussie heb gevolgd. Volmachten lijken mij dus wel wat nadelen
hebben. Van te voren je stem bekend maken betekent eveneens dat de
discussie ook van te voren 'klaar' moet zijn. Die discussie vindt nu net
op het congres plaats. Lastig, lastig.

Jan Stehouwer