Fouilleren in uitgaansgebied

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Wed Feb 10 21:26:33 CET 1999

Van Barschot wrote:
> Overigens miste ik het standpunt van D66 in de berichtgeving.
> - Heeft de fractie een standpunt over deze zaak? Zo ja, hoe luidt dat dan?
> - Waarom verneem ik dit standpunt niet op het journaal?
> - Klopt mijn indruk dat ondanks het beeld van D66 als partij van de snelle reclame- en PR-jongens, onze voorlichting al geruime tijd ernstig tekort schiet.
>
> Wie zich geroepen voelt, mag het zeggen.

Op AT5 (de lokale tv-zender van Amsterdam e.o.) zag ik Boris. In mijn
eigen woorden het D66-standpunt: extra bevoegdheden op plaatsen waar je
meer ordeverstoringen kunt verwachten, maar alleen op bepaalde uren,
bijvoorbeeld 's nachts, dus niet overdag winkelende mensen lastigvallen.
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com