kosten congres

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Wed Feb 10 17:48:31 CET 1999

Mark Giebels wrote:
> Leuk uitgerekend, maar ik was afgelopen congres meer dan 250 gulden
> kwijt aan reiskosten, toegang, slaapplaats, eten en (matig)
> drankgebruik. Die 30 guldens meer of minder doen er dus niet echt
> toe.

Inderdaad. Ik was ook ongeveer 250 gulden kwijt. Als ik niet had kunnen
meerijden met anderen, was het meer geweest. Zelf had ik ook een
berekening zoals mdoornik die maakt, maar dan houd je geen rekening met
bijkomende kosten bij een tweedaags congres.

Misschien zou je zelfs kunnen zeggen dat een tweedaags congres om deze
reden minder democratisch is dan een eendaags congres. Ik hoorde
trouwens dat er binnen het hoofdbestuur gedachten bestaan om de
tweedaagse congressen af te schaffen.
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com