Lous' niet voor de poes

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Fri Dec 24 14:25:03 CET 1999

Lous' niet voor de poesBeste Arjan,

Je hebt natuurlijk volledig gelijk - voor de beeldvorming is dit niet best.
We nemen het dan ook heel serieus. Wat ik bedoelde is dat de hele "affaire"
natuurlijk geneuzel is, omdat er niets is afgedrukt dat * inhoudelijk * het
afdrukken waard was.

Vriendelijke groeten,
Andor.

  -----Oorspronkelijk bericht-----
  Van: owner-d66 at NIC.SURFNET.NL [mailto:owner-d66 at NIC.SURFNET.NL]Namens
Arjan Stoffels
  Verzonden: vrijdag 24 december 1999 12:00
  Aan: D66 at NIC.SURFNET.NL
  Onderwerp: Lous' niet voor de poes

  Andor schreef:

  >Zojuist heb ik eindelijk met Lousewies in Cuba kunnen spreken.
  KNIP
  >Excuses voor dit lange bericht aan de mensen die dit hele gedoe (terecht)
geneuzel vinden, maar om de vele vragen te beantwoorden deze uitgebreide
reactie.

  Nou, zo'n 'geneuzel' is het natuurlijk niet. Het bericht heeft in elk
geval bij het Leids Dagblad vetgedrukt de voorpagina gehaald. Die krijgen
hun berichten volgens mij van de GPD [Gemeenschappelijk Persdienst] en die
voorzien op hun beurt alle regionale bladen van informatie. De schade zou
dus wel eens groter kunnen zijn dan het i.h.a. genuanceerde (?) NRC lezend
publiek. Ik ben op het bericht al door diverse mensen aangesproken en de
indruk die blijft hangen is: O ja, het zal D66 weer eens niet zijn. Het
bericht 'Lousewies van der Laan blijft in het EP' zal de krant natuurlijk
nooit halen, dus er blijft [weer L] een negatieve indruk [over D66] achter.

  Met vriendelijke groet,
  Arjan Stoffels