Bidden voor D66

B.Buma stractic at EURONET.NL
Thu Dec 23 22:26:22 CET 1999

Dr Mark-Alexander wrote
> Roland Kroes <roland_kroes at hotmail.com> schreef,
>
>  Okee, ik was niet helemaal serieus. Maar het is nu eenmaal leuk om op
>  vreselijk lange tenen te gaan staan. Bovendien vind ik het altijd wel
>  aardig om uitspraken mensen over anderen om te draaien en het resultaat
>  op henzelf van toepassing te verklaren. Dan blijkt pas goed hoe onzin-
>  nig de oorspronkelijke uitlatingen zijn. Als je dat ironie noemt,

Nee dat is geen ironie, dan ben je het blijkbaar gewoon niet eens met het
andere standpunt.
Of je neemt de ander dan serieus en dient hem gewoon van repliek vanuit wat
je denkt en vind,
of je maakt er een spelletje van  en dan ben je niet meer serieus te nemen.

Je hebt het bijna goedgemaakt met je verwijzing naar GroenLinks discussie,
dat was inderdaad leuk om ook eens langs te lopen.
Wat gaan die mensen netjes met elkaar om. Daar zou je bijna een voorbeeld
aan kunnen nemen.

Trouwens.......................wat deed je daar : ( ?

: )

vr gr Bo