Bidden voor D66

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at NODE12AF7.A2000.NL
Thu Dec 23 17:58:42 CET 1999

 Roland Kroes <roland_kroes at hotmail.com> schreef,
>ik heb geprobeerd om marc-alexander fluks zijn bijdragen te scharen onder
>het kopje 'humor en ironie', maar dat lukt me steeds minder.

 Okee, ik was niet helemaal serieus. Maar het is nu eenmaal leuk om op
 vreselijk lange tenen te gaan staan. Bovendien vind ik het altijd wel
 aardig om uitspraken mensen over anderen om te draaien en het resultaat
 op henzelf van toepassing te verklaren. Dan blijkt pas goed hoe onzin-
 nig de oorspronkelijke uitlatingen zijn. Als je dat ironie noemt, dan
 heb ik daar geen moeite mee. Ik beschouw het eigenlijk wel als een com-
 pliment...

 Overigens, op de lijst van GroenLinks bij SurfNet wordt er buitengewoon
 heftig over dit onderwerp gediscusieerd. Surf naar,
   http://listserv.surfnet.nl/scripts/wa.exe?S2=groen-links&D=0&H=1&O=D&T=1&q=Rabbae%20en%20bidden%20op%20openbare%20school&s=&f=&a=december%201999&b=
 en geniet...

 Marc Fluks