FW: Huurlingen

Chido Houbraken C.Houbraken at HILVERSUM.NL
Tue Dec 21 17:12:48 CET 1999

>Hallo, eh - tsja, waar staat die C. in C. Houbraken eigenlijk voor?, en
>Lijsters

De C. staat voor Chido, zoals onder ieder van mijn mailtjes aan de lijst te
lezen is.

>Hm. Is het misschien niet beter om daarvoor lui van bijvoorbeeld de SAS te
>vragen? Als er een militaire eenheid is in de wereld die op dit vlak
>anderen veel kan leren, dan is het het 22nd Regiment SAS in Hereford wel.

Dat gebeurt al. De mariniers (en delen van de commando's) trainen al samen
met de SAS in Schotland en Noorwegen. Het 'voordeel' van Sandline is dat ze
vermoedelijk een bredere ervaring hebben dan de SAS. Komt nog bij dat
Sandliners voor een deel oue-SAS'ers zijn.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken
C.Houbraken at Hilversum.nl

Dit bericht wordt door de opsteller beschouwd als persoonlijke
correspondentie en dient als zodanig behandeld te worden.

Dit bericht is verzonden via de informele D66 discussielijst.