bijdrage najaarsnota

Kaj Leers fender at DDS.NL
Sat Dec 18 03:54:37 CET 1999

Beste Bert,

Heel leuk en informatief, je info over de Najaarsnota, en zeker dank voor
het feit dat je iedere keer weer de moeite neemt om de Lijsters te
informeren. Maar toch wil ik je aandacht vestigen op het volgende: in de
kranten lees ik dat de economische groei aanhoudt en toeneemt, maar in het
bedrijfsleven (ik spreek regelmatig met veel, heel veel bedrijven op
informeel vlak) merk ik dat juist de investeringen flink aan het dalen
zijn. Bedrijven in de Benelux (en vooral Nederland) klagen steen en been
over dalende inkomsten. Goede voorbeelden zijn daarbij Philips en
mega-uitgeverij PCM: beide bedrijven gaan nu bezuinigen, en zij spreken
over miljarden.

Een voorteken aan de wand, lijkt mij.

Vriendelijke groet,

Kaj Leers.