PvdA's laatste vlugschrift 175; Burger, bestuur, regeren en het nieuwe tijdperk

B.Buma stractic at EURONET.NL
Wed Dec 15 11:04:08 CET 1999

Ramon:

> Beste Bo,

> We moeten het inderdaad toegankelijker maken.
Wat versta je onder toegankelijk maken ? En hoe weet je dat dat is wat de
burger mist ?

Trouwens, zijn wij geen gewone
> burgers ? We vinden politiek toch beide leuk ? Denk het wel, we hebben
beide
> nog op onze vrije zaterdag een motie staan teverdedigen op het congres.
Nee, ik vind politiek helemaal niet leuk. Ik heb wel hoop op een in e
toekomstbetere verhouding tussen burger en bestuur

> Dacht het wel. Invoering kiesrecht, sociale zekerheid (enquete 1886), maar
> ook recenter: kernenergie, scholierenstaking... nog meer ?

One-issue zaken ??
En valt het je ook op dat het dan altijd te maken heeft met iets dat de
overheid / de politiek verkeerd doet ?

vr gr
Bo