PvdA's laatste vlugschrift 175; Burger, bestuur, regeren en het nieuwe tijdperk

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Wed Dec 15 03:59:12 CET 1999

Beste Bo,

>Bo:
>Dat is geen antwoord op mijn vraag, waarom zou de indivdiuele burger

We moeten het inderdaad toegankelijker maken. Trouwens, zijn wij geen gewone
burgers ? We vinden politiek toch beide leuk ? Denk het wel, we hebben beide
nog op onze vrije zaterdag een motie staan teverdedigen op het congres.

>En met betrekking to weer, is hij het ooit geweest ?

Dacht het wel. Invoering kiesrecht, sociale zekerheid (enquete 1886), maar
ook recenter: kernenergie, scholierenstaking... nog meer ?

>Ik meen dat echt als een serieuze vraag hoor.

Ik meende het ook als serieus antwoord.

Groeten,
Ramon