PvdA's laatste vlugschrift 175; Burger, bestuur, regeren en het nieuwe tijdperk

B.Buma stractic at EURONET.NL
Wed Dec 15 02:01:43 CET 1999

Ramon:
> Ramon:
> Beste Bo,
>
> Als er steeds minder mensen participeren in politiek en in de democratie
zal
> de politiek/democratie haar draagkracht verliezen. Hoe kom je dan aan
> regelgeving, aan justitie en recht dat door ons allen vastgesteld wordt ?

Bo:
Dat is geen antwoord op mijn vraag, waarom zou de indivdiuele burger (weer
?) betrokken willen zijn bij de politiek ?
En met betrekking to weer, is hij het ooit geweest ?

Kijk bijvoorbeeld eens naar waar ze wel bij betrokken zijn.

Ik meen dat echt als een serieuze vraag hoor.

vr gr Bo