Minder deelnemers lijst

Cees Binkhorst C.Binkhorst at NET.HCC.NL
Tue Dec 7 23:08:52 CET 1999

Bert Bakker <bbakker at USA.NET> schreef:
> Het viel me op dat het aantal deelnemers op de d66-lijst de laatste
> weken=
>  vrij plotseling gedaald is van 205 naar 180. Terwijl tot voor kort het
>  aantal
> wekelijks omhoog kroop. Iemand enig idee hoe dat komt? Niet genoeg
> doembo= 's op de lijst (grapje)?

Wellicht te veel berichten die niet over politiek gaan?
Heb zelf ook overwogen om te stoppen.

Minimaal 30% van het aantal regels (in de dagelijkse 'Digest' die ik
krijg) worden gevormd door aangehaalde regels. Berichten van enkele
nieuwe
regels met 30/40 kopie-regels zijn bepaald geen uitzondering. Deze
berichten zijn vaak nog onleesbaar ook, omdat niet in een oogopslag
duidelijk is wat aangehaald en wat nieuw is.

Groet,

Cees