afsluiten lijsten D66: onzin

vincent vincentn at XS4ALL.NL
Sun Dec 5 22:23:42 CET 1999

Beste lijstgenoten,

Alle vergaderingen binnen D66 zijn openbaar. Niet-leden kunnen op
ledenvergaderingen zelfs meediscussieren. Het enige wat niet-leden niet mogen is
stemmen.

Discussie over afsluiten van lijsten (waar toch niet gestemd wordt) lijkt mij
volslagen onzin. Laat de mensen die lijsten willen afsluiten dan eerst maar eens
pleiten om ledenvergaderingen besloten te maken (Ik denk dat ze weinig weerklank
binnen de partij zullen vinden).

Tegen Carry zou ik zeggen: Tot ziens op het volgende congres.

Met vriendelijke groeten, Vincent Nijhof