afsluiten lijsten D66

Carry Mout ccmout at WORLDONLINE.NL
Sun Dec 5 21:53:43 CET 1999

-----Original Message-----
From: Ramon Barends (D66) <r_barendsd66 at hotmail.com>
To: chefren at dds.nl <chefren at dds.nl>
Cc: d66 at NIC.SURFNET.NL <d66 at NIC.SURFNET.NL>
Date: Wednesday, December 01, 1999 5:16 PM
Subject: Re: afsluiten lijsten D66

>Bij D66 mag iedereen meedoen. Dat is juist het verschil met D66 en andere
>partijen.
>
>Iedereen mag meediscussieren en gedachten geven, ook mensen die niet op de
>lijst staan.

Als niet D'66 lid zeg ik: ik ben er erg blij mee met dit standpunt en juich
het open karakter van de lijst sterk toe. Bovendien is het voor D'66 een
gratis publicatie- en reclamebord, waarmee ook niet D'66ers bereikt worden.
Van andere partijen zal ik, zoals ik het nu zie, nooit (meer) lid worden:
juist vanwege het besloten karakter van deze andere clubs.  Ik vind het vrij
toegankelijke karakter goed passen bij D'66: altijd behoefte aan discussie
met zo min mogelijk regels, moralisme of verborgen culturele
gedragsafspraken vooraf.
Met vriendelijke groet,
Carry Mout.