REPOST VERZOEK

William Oosterwijk de.alven at PLANET.NL
Sun Dec 5 17:35:18 CET 1999

BERICHTEN GEMIST!
Sinds 30-11 j.l. zijn minsten 16 berichten niet ontvangen op de POP3
server wegens onderhoud bij mijn provider(?)
Vriendelijk verzoek aan lijst deelnemers die vanaf 30 november hebben
gereageerd op berichten van:

"William Oosterwijk" <de.alven at wxs.nl>

hun reactie nogmaals rechtreeks te sturen naar
mailto:de.alven at planet.nl

Met name eventuele reacties n.a.v.

** Doembo-platform
** Re: graag reactie ( en hopen dat onze politici meelezen )
over "marktwerking in de gezondheidszorg"

de laatste naar aanleiding van "B.Buma" <stractic at euronet.nl>  Onderwerp:
Re: Naar aanleiding van "helemaal waar" ; graag reactie van onze lijsters
(of zijn het mussen?) Datum: Fri, 3 Dec 1999 04:18:11 +0100

waarop ik reageerde / Date: Fri, 3 Dec 1999 12:11:43 +1
Subject: Re: graag reactie ( en hopen dat onze politici meelezen )

Excuses voor het ongemak en bij voorbaat hartelijk dank.

William Oosterwijk
D66 Drenthe