Helemaal waar (over posters)

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Fri Dec 3 11:52:30 CET 1999

>'D66 heeft te veel theoretici, maar te weinig doeners. Wat we nodig hebben,
>zijn mensen die kwasten en posters pakken en gewoon gaan plakken.'
>
>                         - Wim Dik, KPN & D66
>                         Noot: dit is een parafrasering, geen direct
>citaat.)
>

>Ik vind dat Dik hierin 100% gelijk heeft. Wat vindt u ervan, en waar & hoe
>laat spreken we af om te gaan plakken?

Als het D66 al niet lukt om met verkiezingen posters bij de leden te krijgen
die willen gaan plakken... zou het dan nu wel lukken ?

Ik heb bij de Gem.raads- en de Tw.Kamer-verkiezingen willen plakken. De
posters kwamen niet of 1 dag voor de verkiezingen. Bij de Staten- en bij de
Euro-verkiezingen heb ik het maar niet meer geprobeerd. Wel aangeboden
trouwens... 1x.

Dus: kunnen de theoretici eens bedenken hoe posters bij leden komen ?

Misschien is dit een erg negatief mailtje, maar het is wel zoals het is
gegaan. Graag reacties.

Ondanks dit, ben en blijf ik D66'er.

Vriendelijke groet,
Ramon