RE2: Het broeikas-effect bestaat niet.

William Oosterwijk de.alven at WXS.NL
Wed Dec 1 15:56:10 CET 1999

"Dr. Marc-Alexander Fluks" schreef, in reactie op Paul Doucet:

> Date:          Wed, 1 Dec 1999 14:18:13 +0100 (CET)
> Subject:       RE: Het broeikas-effect bestaat niet.

>  Kom, kom, ik ben ondermeer afgestudeerd in de astrophysica en de
>  meteoro- logie en weet -voor de verandering- nu eens een keer wel waar
>  ik het over heb. Dit soort 'apekool-verhalen' zijn al bijna een eeuw
>  oud; dat broei- gedoe valt echter samen met de uitbreiding van de
>  TV-zendtijd in de vroege avonduren.
>  Marc Fluks

Van een (semi) meteoroloog mag toch worden verwacht dat hij ook het werk
van collega's volgt (zie bijdrage "recent klimaat-en stralingsonderzoek")
Als klimaatverandering apekool is probeer ons dan te overtuigen met
goed onderbouwde contra expertise. Vooralsnog zijn die veranderingen op
vrij overtuigde wijze aangetoond en -dat is het punt- reden genoeg om de
negatieve bijdrage van de samenleving  aan die veranderingen op te heffen.

William Oosterwijk
D66 Drenthe