Sleutelcongres

Arjan Stoffels chimera at STAD.DSL.NL
Thu Aug 19 03:11:56 CEST 1999

Het Sleutelcongres
Ja, het komt er aan. De datum is gewijzigd naar 19 september, dit heeft vooral
te maken met het feit dat de vakanties in het Noorden van het land doorlopen t/m
4 september en we willen iedereen de kans geven te komen. Lokatie is museum
Naturalis, tijd van 13.00 tot ongeveer 17.00 uur, zaal open om 12.00 uur.
Naturalis ( www.Naturalis.nl bevat ook routebeschrijving) ligt op ongeveer vijf
minuten lopen van het station.
Donderdag de 26e komen we weer bijelkaar om definitief knopen door te hakken en
daarna zullen we iedereen die zich heeft aangemaild/aangemeld een mail sturen
met exacte info over wat, wanneer, waar en vooral waartoe en hoe.
En nee, een applausmiddag is nog steeds absoluut niet wat ons voor ogen staat,
de aandacht van de pers kan dat enigszins doorkruisen, dus we zijn nog aan het
bedenken hoe we de vrijheid kunnen garanderen om ideeen te spuien zonder dat de
aanwezigheid van de pers de aanwezigen daarin remt.
Onze website (eigenlijk alleen tekst) is te bereiken via
http://Welcome.to/Sleutelcongres
De vroege aandacht van de pers (i.c. Radio 1 journaal en vanavond in de NRC)
heeft ons enigszins verrast; d.w.z. een weekje later was prettiger geweest, maar
dat hebben we niet zelf in de hand :-). Overigens leuk dat je het hebt gehoord!
Jammer dat je waarschijnlijk het stuk tussen 7 en 8 niet hebt meegepikt, want
daarin werd wat meer verteld over de stand van zaken.

Met vriendelijke groet,
namens John Stuurman, Cathja Maas, Mimy Sluiter, Bas van Gils en Chido
Houbraken,
Arjan Stoffels
Vragen en opmerkingen over het Sleutelcongres graag naar Leiden at D66.nl