Fwd: Re: [..] "Basisinkomen" (wijze van reply)

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Sun Aug 15 12:57:57 CEST 1999

Beste mensen,

Niet om zeikerig te doen, maar toch... ik zie dit vaker:

Een hele kopie van een mailtje en daar onder dan een klein stukje tekst
getyped. Kijk als je nu echt op zinnen reageert, kan je die makkelijk even
knippen. Als je op een heel mailtje reageert laat dan alleen de header
staan, kan ieder die dat wil het mailtje terug zoeken waar jij specifiek op
reageerde.

Met deze Basisinkomen-mail is het effect natturlijk wel erg duidelijk. Als
iedereen op deze manier zou reageren heb ik straks misschien wel 15x de
notitie op mijn mail staan... 15x 25K = 300k en dat op een ruimte van 2000
:->

Nogmaals niet om zeikerig te doen...

Een goede zondag (die we conform de Zondagswet, artt. 4-5, nu pas aktief
mogen beginnen :-< )

Ramon