Een heus, gedurfd voorstel (Sleutelcongres: stelling)

constantijn dolmans dolmanscpim at HOTMAIL.COM
Fri Aug 13 14:11:06 CEST 1999

Toen Kaj Leers zijn voorsteld deed, zat ik nog niet in het café.

Maar iets minder voorzichtig mag van mij wel. Wat nou haalbaar? Kijk om je
heen. Nederland is sociaal-liberaal. De enige echte politieke
tegenstellingen bestaan alleen maar tussen de drie genoemde blokken
(ouderwets) links, (ouderwets) confessioneel en (progressief)
sociaal-liberaal. Dat moeten we zeer offensief uitdragen en zeker niet over
haalbaarheid gaan praten! Tot 19 september!

Constantijn Dolmans