Einde oproep fractie

vincent vincentn at XS4ALL.NL
Tue Apr 13 01:13:42 CEST 1999

Duitsland, Israel, Noorwegen, Turkije

Hoi Hein,

Als je ergens sterk achter staat, moet je er voor vechten. Het is goed om te
zien dat er nog mensen bestaan die dat doen. Vechtjassen houden de geesten
scherp en krijgen soms gelijk. Ik vond het behoorlijk balen dat ik het niet
met je eens was.

Het is moedig om je nek uit steken waar je van te voren weet dat je kop er
afgehakt wordt. Het wijs om op een gegeven moment vast te stellen dat je je
statement hebt gemaakt maar dat overtuigen hopeloos is.

Mijn gedachten over de Kosovo zijn verrijkt.

Met vriendelijke groeten, Vincent