Einde oproep fractie

GWC van den Berg berg7600 at WXS.NL
Tue Apr 13 01:12:32 CEST 1999

Hein van Meeteren wrote:

> Gezien het geringe aantal reacties, en daarbinnen het relatieve aantal
> steun aan het huidige NATO-beleid, beeindig ik mijn oproep aan de
> fractie van D66. Gelijk hebben is niet mijn pretentie, ik heb slechts
> mijn geweten gevolgd. Oprecht hoop ik dat ik het verkeerd zie, en dat de
> NATO in staat zal zijn binnen afzienbare tijd (en niet na maanden en
> maanden destructie) recht en democratie te herstellen in Kosovo. Een
> meerderheid van deze lijst, en vermoedelijk van D66 kiest bewust nu voor
> steun aan dit beleid. Dat wil ik wel even gedocumenteerd hebben. Bij
> [...]
Beste Hein,
Je reactie is iets te snel. Lees mijn visie die ik schreef naar J.L
Swarte. De discussie tussen jou en Andor heeft me geinspireerd. Ik ben
het met julli allebei eens en geef een voorzet om uit deze impasse te
komen.
De belangrijkste conclusie die ik uit jullie discussie trek is: houdt op
met je te bemoeien met Korsovow. Richt je op het bevorderen van een
democratische wereld orde. Laat dat de gruwelijke les zijn die we uit
deze geschiedenis kunnen trekken.

Met vriendelijke groeten,

Gerard van den Berg