TWEEWEG LUCHTBRUG KOSOVO NU!!!

Lodder P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Fri Apr 9 09:49:27 CEST 1999

Vincent schreef:
> Waarom grijpt de Nederlander alles aan om maar geen
> vluchtelingen te hoeven
> opnemen?

Als je mijn mailtje goed gelezen had, en daarbij ook iets nauwkeuriger in de
kranten en de actualiteitenprogramma's had bekeken, had je gezien dat het
mij niet te doen is om ons gevoel, maar om de slachtoffers.

Jouw in mijn ogen tendentieuse opmerking valt in mijn ogen in de categorie
"politieke winst halen" uit de mensonterende situatie waarin de
vluchtelingen op dit moment nog steeds verkeren.

Pieter Lodder
ATO-DLO
PO box 17
6700 AA Wageningen