tracewet

Eric Willem Ertmann e.w.ertmann at STUDENT.UTWENTE.NL
Thu Apr 8 11:35:28 CEST 1999

Onlangs hoorde ik geluiden dat er een nieuwe tracewet aan zit te komen. Ik
begreep dat de inhoud hiervan was dat alle trace's binnen zes maanden
ontworpen dienen te worden. Dit zou als ik het goed begrijp betekenen dat
als men, ik noem maar wat, een noordtak voor de betuwelijn wil aanleggen
dat dit binnen zes maanden nadat het besluit daartoe gevallen is het
desbetreffende trace geheel, dus inclusief exacte ligging, bruggen,
grondmetingen, communicatie naar de buitenwereld ontworpen moet hebben. Op
het moment dat het om een stukje van pak hem beet vijf kilometer gaat lijkt
mij dit te doen, maar bij langere trajecten lijkt mij dit wat aan de korte
kant. Kan iemand mij misschien iets meer over dit zoveelste vreemde
plannetje van Netelenbos vertellen????

Groeten

Eric Willem Ertmann