LUCHTBRUG KOSOVO NU!!!

Eric Willem Ertmann e.w.ertmann at STUDENT.UTWENTE.NL
Thu Apr 8 11:29:28 CEST 1999

Ook ik ben het helemaal met bovenstaande eens (kan ik nog mee voor de 200,
ivm ruzie met win98 was ik drie dagen offline). Het lijkt ook mij
overduidelijk dat die luchtbrug naar Macedonie en Albanie zeer wenselijk
is, maar ik ben het ook eens met de argumenten tegen "deportatie".
Overigens kan ik mij zeer goed vinden in wat de Noren ergens begin deze
week deden: Breng de mensen die behoefte hebben aan verregaande medische
hulp naar ziekenhuizen in de EU-landen zodat ze goed geholpen kunnen worden
(pleisters plakken kunnen ze vast wel in de vluchtelingenkampen) en breng
ze daarna weer terug. De vliegtuigen vliegen toch al!

Groeten
Eric Willem Ertmann