[D66] Moreel ijkpunt?

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Mar 12 14:50:19 CET 2024

Ik, eerder,
   De reactie van rechts op de protesten is heel raar
   (terwijl ik dit intik ook in de Tweede Kamer).

Alleen Denk sprak de waarheid (en ik ben niet eens voor Denk). De
overbodigheid van het parlement werd - voor de zoveelste keer - weer
eens aangetoond door het parlement zelf. Heel jammer.

Ook jammer dat het in dit land nooit eens mag gaan over de misdaden van
Israel (tegen de Palestijnen), wat het antisemitisme eigenlijk is (het
betekent dat men tegen de Joodse Vrijmetselarij zij) en het -
historische - Nazisme (het Hakenkruis in de nazivlag staat voor het
antisemitisme schrijft Hitler himself in Mein Kampf).