[D66] Verloren waardigheid

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 30 13:59:09 CET 2024

Rene Oudeweg via D66 <d66 at tuxtown.net>
> Fluks kankert over rattenoverlast, maar de mensenoverlast is net zo
> pregnant geworden.

Ik heb zelf geen last van muizen en ratten (ooit alle kieren in m'n huis
gedicht met plastic en snelcement). Maar op straat ziet men overal
ratten lopen en dit is doelbewust veroorzaakt door de politiek die -
weer eens - met molentjes achter de milieumaffia aanliep. Dezelfde club
die de wolf wil invoeren en die rare dingen over het klimaat propageert.
En de pest is echt nog niet uitgeroeid - ze is alleen goed behandelbaar.

Covid is trouwens ook nog niet uitgeroeid. Daarom vernietigde Kuipers
nog net op tijd alle bestanden over vaccinaties. Kunnen we geen
herhalingsprik meer krijgen. Kan je lachen...

Ik kanker niet zozeer, ik zie dat de overheid de vreselijkste dingen zit
te veroorzaken. Het tempo waarmee dit gebeurt wordt zelfs nog wat
opgevoerd (denk maar aan de spreidingswet) nu er een rechts kabinet
dreigt aan te komen.