[D66] Jetten-storing slaat opnieuw toe in Amsterdam

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jan 22 10:47:48 CET 2024

[Vorige week ging het mis met de stroomvoorziening in Amsterdam-Zuid en
vandaag was ik zelf slachtoffer. Rare is dat in het donkere gedeelte van
Amsterdam wel trams reden en in het verlichte gedeelte niet. Ik deed
boodschappen elders in Amsterdam want alle winkels bij mij in de buurt
waren dicht. Thuisgekomen was er inmiddels weer stroom en bleken de WiFi
en de HR-ketel zichzelf zowaar te hebben opgestart]

Bron:  NOS Teletekst
        Pagina 121
Datum: 22 januari 2024

Delen van Amsterdam hebben vanochtend