[D66] Tres Julias

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Mon Feb 19 22:26:31 CET 2024

L.S, Wat eenieder nog niet heeft opgemerkt, is dat de naam "Julia"
momenteel resoneert. De vrouw van Navalny, Yulia Navalny en Julian
Assange. Afgelopen zaterdag, ik zal u de details en het gebeuren van mn
route besparen want ik was verzeild geraakt bij de Filosofenbeek, Berg
en Dal, zonder dat 'k wist waar ik me bevond. De nieuwe Cyrille
Offermans "Een koord boven de afgrond" begint met Juli. Een blik op de
inhoudsopgave en 'k wist weer genoeg. Juli is de 7e maand in de
Gregoriaanse calender en vernoemd naar die andere JC, niet te verwarren
met "The Three Christs from Ypsilanti" of het schilderij "De Drie
Maria's" in het vrijheidsmuseum in Groesbeek. De EU verkiezingen zijn
gepland op 6-9 Juni en Steadfast Defender duurt tot 30 Mei, maar ja, de
hedendaagse contingency enzo...

Oudeweg

jargon:

https://dn790003.ca.archive.org/0/items/in.ernet.dli.2015.59072/2015.59072.International-Maritime-Dictionary.pdf