[D66] Ollongrenzen en de hoffelijkheid

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Feb 10 11:17:45 CET 2024

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> De testosteronladen ijskoningin van D66, Ollongren, gaat een grens
> over door zich zich als als een geharnaste wapendealer te etaleren

[Je schreef min of meer wat ik ook vind]

Er schijnt een kort filmpje over te bestaan van D66 maar ik kon het niet
vinden. Gelukkig zond Ongehoord Nieuws het eergisteren [om 0:23:00,
Ukraine-item start om 0:14:25] uit,

https://npo.nl/start/serie/ongehoord-nieuws/seizoen-3_1/ongehoord-nieuws_198/

Ollongren wil - net als alle andere neoliberalen - zoveel mogelijk
oorlog. Nu gaan er weer extra F16s naar Ukraine. En dan te bedenken dat
er thans een demissionair kabinet zij ! Maar deze Rotkamer houdt opnieuw
haar mond. Stelletje lafbekken. De malloten gaan zelfs op 24 februari de
vlag van Ukraine op het kamergebouw hijsen (geen grap, het is echt zo).

Geen wonder dat de PVV thans op 52 zetels staat. Zullen er nog wel meer
worden zolang de neoliberalen zich blijven misdragen. Overigens: De
neoliberaal die Tucker Carlson de toegang tot de EuroUnie wil ontzeggen
is Guy Verhofstadt [zie bijv. de bovenstaande URL om 0:28:58] - de kwade
genius achter de Ukraine-oorlog. Er werd altijd gezegd dat de EuroUnie
heeft gezorgd voor de afwezigheid van *oorlog* in Europa en
*economische* voorspoed - en nu prediken de Eurofielen zowaar de
*oorlogseconomie*.

De leugen ontmaskerd.
Het kan verkeren.

Marc Fluks, Amsterdam