[D66] Ollongrenzen en de hoffelijkheid

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sat Feb 10 06:39:45 CET 2024

L.S.

De testosteronladen ijskoningin van D66, Ollongren, gaat een grens over
door zich zich als als een geharnaste wapendealer te etaleren in een
demissionair kabinet meldt de NOS. De beer is blijkbaar los, en de
staatsruif moet nog snel even verder leeg geplunderd worden door de
liberalen zodat een evt. extraparlementair kabinet het financieel extra
lastig krijgt en burgermans de dupe.

Geen wonder dat Omtzigt als een haas de benen heeft genomen.

Behalve een directe provocatie aan Rusland is het natuurlijk ook een
binnenlands politiek spelletje, door de plannen van nationaal-rechts te
dwarsbomen.

Ollongren speelt met vuur, niet om de veiligheid van Europa te
waarborgen, maart om sinistere europese politieke spelletjes en
transatlantische pressie van wat Eisenhouwer het militair-industrieel
complex heeft genoemd.

Het aggressieve Hollandland, dat de hoffelijkheid van het Duitse volk
ontbeert, is hoofdverantwoordelijk (samen met Engeland) voor de Europese
civilisationele catastrofe.

In het hypothetische geval als Hitler in Nederland aan de macht was
gekomen ipv Duitsland, was het nazisme nog kwaadaardiger geweest omdat
den Hollander nu eenmaal een bruut, een hork en een schreeuwlelijk is.
De Hollander ontbeert de finesse van de Fransman en de hoffelijkheid van
de Duitser.

De onmenselijkheid is niet ontsprongen in de Arbeidslager en Ausschwitz
maar in de industriele handelsgeest van den Hollander. De cognitieve
dissonantie bij de nationaal-rituele oorlogsherdenkingen is vooral te
danken aan de psychologische make-up van den Nederlander die volkomen
platgewalst is door die andere bruut: Het Anglosaksonisme.

Het post-maoistische China is verziekt door de Europeanen en de
Hollandse koopmansgeest. Dat geldt niet zozeer voor Rusland, waar de
oligarchen na de val van de muur de boel danig verziekt hebben. Niet
Rusland is de aggressor maar het transatlantisch bondgenootschap.

Pas op voor Ollongren en de prometische liberale elite die erop uit zijn
de wereld in brand te steken, als het niet met wapens is dan wel met hun
lithografische thanatostechnieken. (Momenteel lees ik het boek Focus,
over die brabantse trabant-en-trammelant-kerncentrale genaamd ASML. Ze
staan op het punt de 1nm machine te introduceren. Als AI het laatste is
wat de mensheid heeft uitgevonden dan is de 1nm EUV-machine, de laatste
machine die de mens zal uitvinden... Kent de Hollandse ingenieur onder
de vlag van de Oranjes dan geen enkele prometische schaamte?)

Met Eftelingland Brabant wil je als Limburg dan ook niet geassocieerd
worden. (Oke, in Limburg hebben ze Toverland, daar kunnen ze veel beter
toveren dan in de torens van ASML.)

Anecdote: Een tijd geleden was die Hollandse tovenaar Hans Klok in Venlo
neergestreken. Dat melde ik een tijd geleden op deze lijst. 'k ben toen
wezen kijken of ik hem weg kon toveren. Inderdaad liep ik hem op het
kazerneterrein in Blerick tegen het lijf want de voorstelling was reeds
afgelopen. "U bent morgen weer weg, zei ik tegen hem?", " Ja, zei Klok,
we gaan weer naar boven de rivieren"  De clown zei: wilt u met Hans Klok
op de foto? Nee, ik bedankte voor de gelegenheid om met deze homofiel
vereeuwigd te worden, dat zou de speculaties over mijn geaardheid alleen
maar aanwakkeren. Geen woord verzonnen...

René Oudeweg