[D66] Uitformatie (op de plaats rust): Vertrouwen in niets en nergens (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Feb 7 12:44:48 CET 2024

Op 5 december 2023,
   https://www.tuxtown.net/pipermail/d66/2023-December/073561.html
schreef ik hier,
> Dit lijkt mij het meest waarschijnlijk (van boven naar beneden minder
> waarschijnlijk)...
> * Nieuwe verkiezingen.
> * Rechts kabinet PVV/NSC/VVD/BBB, eventueel PVV/NSC/BBB met gedogend
> VVD.
> * Paars+ kabinet NSC/PvdA/VVD/D66.

...tot nu toe zit ik op het juiste spoor...

Als de middenpartijen niet politiek-correct zouden zijn dan zou de
laatste optie nog kunnen... Uiteraard is nieuwe verkiezingen de beste
optie. Zijn we mogelijk van die vreselijke VVD af en kunnen de andere
middenpartijen terugkeren op hun politiek-correcte schreden. Wordt er
eindelijk eens naar het Nederlandse Volk geluisterd...