[D66] Juridisch kwintet: 'Mogen Kiezers de Rechtsstaat om Zeep helpen?'

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Apr 24 12:18:03 CEST 2024

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Dat Grunberg geen filosofen uitnodigt in de eerste uitzending a.s.
> zondag (...)
> Grunberg die wellicht dubieuze motieven heeft gehad om het stokje van
> Clairy
> Polak over te nemen

Zie,
https://lees.vprogids.nl/titles/vprogids/11934/publications/192/pages/6

Voerde jij geen oorlog tegen Grunberg ? Staat mij ergens zo bij.

Ik kwam Clairy Polak vaak tegen op straat (ik woon tussen nogal wat
bekende Nederlanders rondom het Vondelpark). Een paar dagen voordat ze
dood ging, fietste ze mij nog tegemoet in de Eerste Helmersstraat dus ik
vond het raar vlak hierna te vernemen dat ze overleden was.

Ik heb wel eens naar het programma gekeken maar had er niets mee. Net zo
min als met de deze week overleden Daniel Dennett. Voor mij is dit soort
lieden nogal vaag.