[D66] No pasaran

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Apr 9 22:48:42 CEST 2024

L.S.

De leden van het simplistisch intelverbond zijn me blijkbaar zat.
Google is de metrics op mijn kanaal ook al aan het censureren. Dan weet
je dat Langley met hun interface weer aan de knoppen zit te draaien.

Haha. Dirty rotten American bastards.

Zou Biden nog het Scheveningen Invasion Act van stal halen, mocht het ze
niet lukken met hun imbeciele provocatiepogingen?

Volgens mij heeft de hollandse defensie een zwak punt daar bij
Scheveningen. Al het materieel gaat naar de Oekriene, maar ze vergeten
Scheveningen te forticeren voor een eventuele invasie van hun eigen
vazalstaatje door de jankees.

No pasaran.

RO