[D66] Intern onderzoek D66: Partij 'betweterig' en 'te woke'

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Apr 5 11:31:45 CEST 2024

Ik heb het rapport niet op Internet gevonden.

De kritiek van het rapport 'Het is aan ons' (een D66-kreet, trouwens)
komt overeen met de kritiek die ik hier eerder spuide. Iedereen kon zien
dat het beleid niet deugde maar men keek weer eens halsstarrig weg.

Zelf was ik niet tegen Kaag. Ze had haar accent tegen en was
wereldvreemd in een land dat ze niet kende.

Jetten is een ander geval. Hij komt aanzienlijk warmer dan Kaag over
maar 's mans beleid is ronduit idioot. Haakten eerst Amsterdam en
Rotterdam af wat betreft zijn 'van het gas af'-geloof, gisteren werd
bekend dat Utrecht hetzelfde doet. Voeg hierbij alle andere prietpraat
en er blijft niets van het beleid over. Het betreft hier louter een
wappie-geloof dat tegenwoordig 'wetenschappelijk' heet te zijn maar dat
niets met de academische wetenschap van doen heeft. Hoe eerder een nieuw
kabinet aantreedt, hoe eerder de burger daarvan verlost zij. Worden de
slachtoffers nog gecompenseerd of gaat dit richting toeslagenaffaire ?