[D66] Klimaatpsychologen over klimaatdepressie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Oct 13 12:40:46 CEST 2023

[Klimaatwappies worden depressief omdat er niets gebeurt om hun vrees
voor een klimaatondergang weg te nemen - maar kan niets gebeuren omdat
deze apocalyps verzonnen zij. Daarom: Hoe radicaler deze wappies zich in
hun geloof/vrees vastbijten, hoe slechter het met hen afloopt]

Bron:   Folia (Jubileumnummer: 75 jaar Folia)
         Universiteit van Amsterdam