[D66] Verkenner Van Strien (PVV) legt werk per direct neer

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Nov 27 10:00:00 CET 2023

Bron:  ANP
Datum: 27 november 2023

Verkenner Van Strien (PVV) legt werk per direct neer

DEN HAAG (ANP) - Verkenner Gom van Strien (PVV) legt zijn taken als
verkenner per direct neer. Dat heeft hij maandagochtend in een
verklaring laten weten. 'Dit weekend verschenen artikelen in de media
over werkzaamheden in mijn verleden, waarin mijn integriteit in twijfel
wordt getrokken. Zowel de hierover ontstane onrust als het voorbereiden
van een reactie hierop verhouden zich in mijn ogen niet met mijn huidige
werk als verkenner'', schrijft hij in zijn verklaring.

--------
(c) 2023 ANP