[D66] Verkiezingsuitslag: Paars/NSC (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Nov 23 13:51:56 CET 2023

Ik, eerder,

Rene Oudeweg <roudeweg at gmail.com>,
> Welke vaandels zijn dan niet dubieus volgens jou?

Ik begrijp je opmerking niet (wellicht tikfoutje ?).

Wat mij betreft zijn alle dubieus. Bijv. het marcheren achter een
ideologie of het creeeren van een crisis. Het mooiste voorbeeld is het
creeeren en lopen achter een klimaatcrisis. De media proberen mensen
doelbewust bang te maken louter opdat hun slachtoffers raar gedrag gaan
vertonen...

Binnenkort staat de Zon weer in het sterrenbeeld Slangendrager
(Ophiuchus),
   https://en.wikipedia.org/wiki/Ophiuchus

https://www.fourmilab.ch/cgi-bin/Yourtel?lat=21.723413479014365&ns=South&lon=16.451843935990063h&fov=60.&date=2&jd=2460279.5&coords=on&consto=on&constn=on&constb=on&moonp=on

https://www.fourmilab.ch/cgi-bin/Yourtel?lat=22.43030419018087&ns=South&lon=16.8132263508983h&fov=60.&date=2&jd=2460284.5&coords=on&consto=on&constn=on&constb=on&moonp=on
en dan gaan klimaatwappies weer gek doen,
   https://nl.wikipedia.org/wiki/Klimaatconferentie_van_Dubai_2023

Vreselijk gewoon.