[D66] Coronaprik gehad (#6)

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Thu Nov 2 13:50:08 CET 2023

Bedankt voor de URL Marc.
Ik wist al wel dat de centrale priklocatie voor Zaanstreek Waterland in een voormalig winkelpand in Assendelft is. Maar gelukkig is er op Woensdagen ook een priklocatie op cs 2km van mijn huis in het buurthuis in het volgende dorp..
In de Zaanstreek is het nu eenmaal (vaker) beter geregeld dan in Amsterdam.

Ernst Debets/
Zaanstad