[D66] Garmonbozia: 'Highway to Hell'

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sun May 7 16:01:36 CEST 2023

Het zal wel geen Room 101 betekenen voor Number Six...

101 binair is 5, maar ja wie zegt ons hoe we nummers eigenlijk moeten
lezen? In mijn string68 compiler heb ik al gedemonstreerd dat een getal
een variable kan zijn.

Hier een strings68 programma allesniets.txt:

1 = "Alles";
0 = "Niets";
print "$1 $0 $1";
1984 = "1894";
print 1984;

[reinold at fedora strings68]$ ./strings68 -f allesniets.txt
Namespace(file='allesniets.txt', pargs=None)
Alles Niets Alles
1894
[reinold at fedora strings68]$

Enfin u ziet dat het niets te betekenen heeft...

Hoe zien kleurenblinden, 'supracoloristen' en bijen eigenlijk de
regenboog? Welke interne kleursensaties ondervinden zij? Weet iemand
dat? Nee, dat kan niemand weten, dat was once upon at time...

R.O.