[D66] Van-het-gas-af blijkt oplichting

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue May 2 09:55:37 CEST 2023

Terwijl de overheid de burger bedreigt/hersenspoelt met anti-gas
propaganda, worden er momenteel in Amsterdam West nieuwe gasleidingen
aangelegd.
Het staat - zij het indirect - op,

https://www.amsterdam.nl/projecten/bouwprojecten-verkeersprojecten-west/
   https://www.amsterdam.nl/projecten/clercqstraat-jan-evertsenstraat/
Soms gaat er hierbij zelfs iets mis...

https://alarmeringen.nl/noord-holland/amsterdam-amstelland/amsterdam/44995629/p2000-gaslucht-op-bilderdijkstraat-in-amsterdam.html

Desgevraagd vertelden degenen, die hier momenteel in de Amsterdamse
Bilderdijkstraat aan werken, mij vanmorgen dat het anti-gasbeleid van de
overheid regelrechte oplichting zij. Enfin, wist ik natuurlijk ook wel:
Ik word immers al een tijdje lastig gevallen door gekken die mijn buurt
van het gas willen halen door warmte uit slootwater te halen (geen grap,
ze beweren het echt, hun burgerwetenschap heet 'aquathermie') - en die
hierbij financieel gesteund worden door de overheid,
   https://www.ketelhuiswg.nl
Maar er worden gewoon nieuwe gasleidingen in de buurt aangelegd. Alles
is weer eens leugen en bedrog van klimaatwappies.

Zelfde liedje in Amsterdam Oost,

https://www.amsterdam.nl/stadsdelen/oost/nieuws/liander-vervangt-gasleidingen/

Meer algemeen: Liander gaat gasleidingen vervangen,

https://www.liander.nl/gasleiding#:~:text=Wanneer%20vervangt%20Liander%20de%20gasleiding%20in%20mijn%20buurt