[D66] Dubbelflap Fluks

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Mar 30 15:03:21 CEST 2023

Dubbelflap Fluks (twee honden: meteoflap en astroflap) is iemand van het
klimaat met twee maten... woke komt vooral uit de liberale hoek. In die
ex-communistische landen hebben ze geen 'klimaatpsychologie'.
Psychologiseren is kleineren zeg ik altijd, en typisch iets van
ultra-kapitalistische landen. In communistische landen martelen ze
liever. De meeste mensen zijn resistent tegen het aanpraten van bewust
gedrag, vooral lieden met geld.

Volgens mij is het vakgebied astronomie ook vergeven van de
onzinnigheden... Astronomie is de onttovering van de kosmos. Men wil
immers de hele kosmos in formules en wiskunde vangen...Er zijn
klimaatmodellen bedacht maar zijn er ook kosmosmodellen? Nee, dat gaat
de homo flaps de pet te boven...

https://www.loc.gov/collections/finding-our-place-in-the-cosmos-with-carl-sagan/articles-and-essays/modeling-the-cosmos/

R.O.