[D66] Filmvraag

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Mar 17 18:43:25 CET 2023

Ik was behoorlijk van mn apropos geraakt jaren geleden van een
revolutionaire Frnse film die op ARte vertoond werd waar tijdens de
openingsscene een gedekte tafel van een zwarte cultus waarnaast een
krokodil met open bek waar een naakte vrouw in kroop. Dat beeld is me
blijven achtervolgen.

Zou graag de naam van de film willen weten zodat ik hem kan nog eens kan
zien...

Er zijn vast kenners die de naam van deze Franse film weten. Een soort
Godard Weekend maar dan veel erger..

Misschien kan Fluks even zijn zoekvermogens inzetten.

R.O.