[D66] Boziogarman: 'Where the streets have no names' [⌘: 2,3,4]

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Thu Jul 27 00:00:01 CEST 2023

L.S.

Korte briefing...

* Het roze zomernummer van de Groene staat weer bol van de
'eindtijdraadsels'. Ook opmerkelijk de Doomsday Rolex horloge reclame in
het blad (26 stuks). Geen wonder dat ik niet meer geabonneerd ben op de
grachtengordeljetset van Mokum/triple-x.

* Ik zag vandaag dat er gehoor is gegeven aan [⌘: 1]. De
diepvriesschappen met de ingevroren Mora snacks bij de Appie waren leeg.
Bravo. Een leermoment, ook in America en omstreken. De lokale
weersvoorspellingen geven aan dat de methode werkt.

* Ingwijden in de geohermeneutica zouden deze bijzondere plek eens
kunnen 'lezen' (of beter maar van niet indien u het aan de rikketik heeft):

38.921270846573336, -77.06756747927977

https://www.google.com/maps/place/United+States+Naval+Observatory/@38.9220805,-77.06731,17z/

* Waarom is het embleem van USNO Blauw/Geel met 7 groene sterren?

* Ik bevorder mezelf tijdelijk in de admiraliteit tot een 7-sterren
autonome admiraal [⌘: 2]. Niet omdat het hoog in mn bol geschoten is
vanwege menselijke hubris, nautische kennis of admiraliteitswaan, maar
om, sosusagen, 'temporale redenen'...

* Nog vragen en/of opmerkingen? Leave a message at the *78 or *35 beep...

* Elon M. is per direct ontslagen [⌘: 3] wegens belediging aan het
Aardse vogelparadijs. De blauwe twttr birdie dient voor 1 Augustus
hersteld te zijn.

* Suna Soysuren, chef L1 nieuws staat per direct op 'non-actief' wegens
het vandaag uitgezonden uitvaartsitem. [⌘: 4] Ik verwacht een mea culpa
op twttr, met bronvermelding wie dit item bedacht heeft. Waarschijnlijk
een Zoetermeerse mafkees.

René Oudeweg (✯✯✯✯✯✯✯)

Ref:

https://www.cnmoc.usff.navy.mil/Our-Commands/United-States-Naval-Observatory/The-James-M-Gilliss-Library/The-Story-Behind-the-USNO-Seal/