[D66] In absentie krankzinnig verklaard

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Sun Jan 8 11:42:02 CET 2023

Marc, lotgenoot,

Ach, Nederland is sowieso al een open inrichting...

Dank voor de link naar het beeld van Kabakov. Die naam kende ik nog van
een tentoonstelling in van Abbe: "The man who flew into space from his
appartment".

Ik post mijn Praestabilis pre-release "Tranquility Base" vandaag of
morgen, met al mijn 'mad fusion' nummers die ik sinds Kerst gemusiceerd
heb.

Groet,

René Oudeweg