[D66] In absentie krankzinnig verklaard

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jan 8 11:27:04 CET 2023

Bij mij om de hoek bevindt zich een psychiatrische inrichting,

https://mentrum.nl/contact/kortdurende-opnameklinieken/kliniek-eerste-constantijn-huygensstraat/
Ik kom er doorgaans 2x dagelijks langs en zie dikwijls mensen die per
ambulance worden aangevoerd. Ik heb 1x in deze inrichting m'n stem
uitgebracht voor de 2de Kamer.

Bovenop deze kliniek bevindt zich een beeld van iemand die zelfmoord
pleegt. Het beeld heet 'How to meet an angel' (wederom: echt waar),

https://mentrum.nl/documents/2014/12/Mentrum1eConstantijnHuygensstraat-160x160.jpg

https://www.planviewer.nl/imro/files/NL.IMRO.0363.E1210BPSTD-VG01/t_NL.IMRO.0363.E1210BPSTD-VG01_index.pdf
   https://nl.wikipedia.org/wiki/How_to_meet_an_angel

https://www.parool.nl/kunst-media/buurtbewoners-vallen-over-beeld~bf12a8b5/

Het valt me op dat de vloerbedekking hier rustkleurig zij (rust is de
kleur van Satan, de 'patienten' hebben kennelijk 'rust' nodig),
   https://en.wikipedia.org/wiki/Rust_(color)
Psychiatrie is dan ook een vorm van vrijmetselarij (dus van Satanisme).

De psyche bestaat niet, het bewustzijn bestaat.