[D66] Noord-west flank

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Fri Dec 1 22:01:04 CET 2023

L.S.

NPO politiek en nieuws had een 'interessante' talkshow van de Balie TV
op zn kanaal. Normaliter anders nooit. Ene Korteweg (geen familie van),
politiek commentator van de azijnbode maakte enkele sneerende
opmerkingen richting politici en de niet-functionerende democratie. De
bezweringsformule van de orangisten is blijkbaar uitgewerkt en doodop
vermoeid.

Nu heb ik Vreekamp ooit over de Zuidoostflank horen stamelen, nu zal ik
maar de Noordwest 'Adam' flank maar voortaan serieus nemen als militaire
lijn.

Korteweg en andere Wegen kunnen in hun nopjes zijn...

RO/
Venlo

PS: cassatieadvocaten zijn blijkbaar dun gezaaid in hollandland. Vraag
niet naar de reden over deze opmerking...