[D66] Zie-Zoo: These Sacred Birds saved the day...

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Tue Aug 29 22:06:05 CEST 2023

L.S.

'k voer de spanning een beetje op...

* Deze kleine kalkoenachtigen in het volgende filmpje (Ik weet de naam
niet direct) liepen achter me aan, want ze lopen los over het terrein
van ZieZoo. Kijk heel goed wat ze me wilden vertellen met hun vogelwijsheid:

https://www.youtube.com/shorts/hBtG2zPlyuk?feature=share

Ze verzamelden zich in de hoek van het welbekende terrein. Op een
gegeven moment komt een bestelauto uit de poort met een groen logo...
Geen idee wie daarin zat of wat de bestuurder daar moest doen. Dat zal
altijd wel een raadsel blijven.

Speurders en spionnen die van een goede detective houden kunnen aan de
slag...

R.O.