[D66] MetroGarman: 'Galaxy Route'

René Oudeweg roudeweg at gmail.com
Wed Aug 9 08:23:11 CEST 2023

L.S.

Recent heb ik enkele significante hermeneutische routes ontdekt.
Insiders weten welke dag het vandaag is.

'k ben evt. bereid enkele routes te publiceren die men zelf kan nalopen
(of fietsen) en te fact-checken.

Drie routes:

1. De Galaxy Route. Dit is een Wandelroute door de natuur.

2. De Tweehonden Route. Dit is mogelijk een "Escape Route" uit de
Melkweg. Uitleg en bewijs volgt nader...

3. De Terug-in-de-Tijd Route. Nostalgische gevoelens?

Wandelaars en ontdekkingsreizigers kunnen me vanaf morgen via een PM
mailen, op voorwaarde dat u een goed argument en keuze maakt natuurlijk...

René Oudeweg

PS: Oh ja, de routes kosten 108 euro per stuk. Een schappelijk prijsje...